زیر مجموعه ی دو طرفه

  • Archive
  • Contact
توضيحات :
دانلود بناب محلی برای رفاه ایرانیان
منوي اصلي
پارس پال

به وبلاگ من خوش آمدید
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 125887
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



اين صفحه را به اشتراک بگذاريد
آخرين مطالب

نويسنده : admin | دسته بندي : <-PostCategory->

تاريخ ارسال مطلب : یک شنبه 21 آبان 1386برچسب:, - 7:12

زیر مجموعه ی دو طرفه چیست؟!!

1.
زیر مجموعه ی دو طرفه یعنی:

روشی که در آن هر دو طرف سود مساوی میبرد :

چون 50 % از در آمد کلیک زیر مجموعه توسط راس 

به خود او باز میگردد.



2.

کسانی که در هر کدام از سایت های زیر عضو

نیستند میتوانند 

با لینک من عضو شده و زیر مجموعه ی من

شوند....در عوض من نیز در سایتی که انها 

میخواهند عضو میشوم و زیر مجموعه ی آنها خواهم

بود..

.
.


زیر مجموعه من باشید تا 50% در آمدم از کلیک

هاتون رو به خودتون برگردونم 
 
 
 
 
یا روش دوم را انتخاب کنید و به من اطلاع دهید

(در قسمت نظرات)




با عضویت تو این سایت هم با پاپ آپ در آمد کسب کنید..هم با جذب زیر مجموعه ..هم با کلیک های زیر مجموعه که میتونین یا جذب کنین یا بخرین با مناسبترین قیمت..
 
بر خلاف برخی سایت های دیکه تمام زیر مجموعه های این سایت فعال اند!!
 
به علاوه..... آخر  دهم هر ماه هم از سایت  جایزه بگیرین هم از من!
 
اگه هر روز فعالیت کنین و همه کلیک هاتونو بزنین >> به فعالترین عضو 5000 تومان آخر ماه  من پاداش میدم...
 
 
اگر هم میانگین کلیک هاتون اخر یک ماه 10 به بالا باشه بازم از من جایزه میگیرید!!
 
پس عجله کنید تا ظرفیت زیر مجموعه هام پر نشده..
 
 
حتی میتونید و بهتره  در همه سایت ها عضو بشید
 
باکس
24
بردیا باکس
 
 

 


تیز باکس



.
.
.

هر کی عضو شد تو همین پست نظر بده  و نام کاربری شو بنویسه که در دریافت جایزه دچار
مشکل نشه



نظرات شما عزیزان:

پژمان
ساعت18:21---21 آبان 1391
شما انتخاب شدید.
سلام.
به تعداد محدودی بازاریاب اینترنتی با درآمد حداقل ماهیانه 450 هزار تومان نیازمندیم.
لطفا تا تکمیل نشدن ظرفیت عجله کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->